ویژگی‌های لامپ مناسب ویترین مغازه

(۱ رای)
دسته:

همان‌طور که می‌دانید، نورپردازی مناسب یکی از ارکان اصلی در طراحی دکوراسیون یک مغازه است و می‌تواند توجه مشتری را به اجناس داخل ویترین جلب کند. یک چراغ ویترینی مناسب باعث می‌شود کالاها به‌خوبی دیده شوند و تأثیر مثبتی بر فروش شما داشته باشد. نورپردازی هر ویترین باید متناسب با کالای قرار گرفته در آن انتخاب شود. تیم فنی شرکت DFP به صورت تخصصی بر روی لامپ ویترین طلا فروشی کار می‌کند و در این مقاله قصد داریم انواع لامپ‌های توکار مناسب برای روشنایی داخل ویترین‌ها را معرفی کنیم.

تفاوت مدل‌های چراغ‌های توکار شرکت DFP

چراغ‌های توکار شرکت دوراندیشان در سه مدل D100 ،N100 و R100 و در طیف نوری آفتابی، مهتابی و طبیعی تولید می‌شوند.

  • مدل D100 با شعاع پخش ۱۸۰ درجه مناسب ویترین‌هایی با طول بزرگ‌تر یا مغازه‌هایی با ارتفاع سقف بلند است.
  • مدل‌های N100 و R100 با شعاع پخش ۱۵۰ درجه برای ویترین‌های کوچک‌تر مناسب هستند.

به عنوان مثال، برای ویترینی با عرض کمتر از یک متر و طول یک تا یک و نیم متر، استفاده از مدل‌های N100 و R100 پیشنهاد می‌شود؛ چرا که تو رفتگی ایجاد شده در این دو مدل، نور را با زاویه ۱۵۰ درجه به‌صورت متمرکز بر اجناس داخل ویترین می‌تاباند.

نکات مهم در خرید لامپ توکار ویترین

اولین نکته‌ای که باید در خرید چراغ ویترینی مد نظر قرار دهید، کیفیت چراغ‌ها است. در مقاله “چه مواردی باعث افزایش کیفیت لامپ اس ام دی می‌شود؟” به تفصیل در مورد اهمیت کیفیت چراغ‌ها صحبت شده است.

دومین نکته، انتخاب نور مناسب برای ویترین شماست. برای مثال، اگر قصد خرید لامپ اس ام دی برای یک ویترین طلافروشی را دارید، باید نسبت به نوع طلای داخل ویترین و دکور آن (مانکن، رنگ و جنس مانکن) نور مناسب را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، برای ویترینی با مانکن جیر تیره و طلای ۸۰ درصد زرد و ۲۰ درصد سفید، ترکیبی از ۵۰ درصد نور سفید و ۵۰ درصد نور زرد توصیه می‌شود. این ترکیب به دلیل ویژگی‌های خاص مانکن جیر تیره، که نور را جذب می‌کند، انتخاب شده است. اما برای ویترینی با مانکن چرمی روشن یا جیر روشن، بهتر است از ۶۰ درصد نور آفتابی و ۴۰ درصد نور مهتابی استفاده شود.

ویترین‌هایی که از مانکن استفاده نمی‌کنند نیز می‌توانند از ترکیب ۶۰ درصد نور آفتابی و ۴۰ درصد نور مهتابی بهره ببرند. برای ویترین‌های جواهرفروشی، توصیه می‌شود از نور تماماً مهتابی استفاده شود.

برای انتخاب بهترین لامپ ویترین، می‌توانید با مشاوران شرکت ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های تخصصی بهره‌مند شوید.

مشاوره رایگان و استعلام قیمت: ۰۲۱۷۷۶۵۰۶۷۳

ثبت نظرات شما
هیچ دیدگاهی ثبت نشده است :(
اولین دیدگاه را شما ارسال کنید